Pəhriziniz əhvalınıza görə dəyişir?
Mətbəx22:0912 mart, 2022

Yediklərimiz təkcə bədənimizə deyil, həm də psixologiyamıza təsir edir

Pəhriziniz əhvalınıza görə dəyişir?
Bizi-da oxuyun

Artıq demək olar ki, hamımız bilirik ki, yediklərimiz bədənimizə və ümumi sağlamlığımıza birbaşa təsir edir. 

Psixologiyamızla qida arasındakı əlaqə necədir? Yemək və əhval-ruhiyyəmiz arasındakı əlaqə illərdir araşdırılan ən mürəkkəb məsələlərdən biridir.

Mütəxəssislər insanın emosional vəziyyətinin istehlak etdiyi qidaları müəyyən etdiyini, qəbul edilən qidaların da əhval-ruhiyyəyə təsir etdiyini müəyyən edib. 

Son araşdırmalar göstərib ki, stress zamanı insanların yemək vərdişləri dəyişir. Çox eşitdiyimiz “stressi azaldan qidalar” (Comfortfood) sözü də buradan meydana gəlib. 

Stress vəziyyətində istirahətimizi sürətləndirəcək qidalar axtarırıq.

Stressi azaldan qidalar mənfi emosiyalarımızı azaldır, müsbət emosiyalarımızı artırır.  

Stressi azaldan qidalardan istifadə emosional stressə cavab hesab olunur. 

Stressi azaldan qidalar mədəniyyətlərə görə fərqlənsə də, ümumiyyətlə, karbohidratları yüksək, hazırlanmağı asan olan praktik yeməklərdir. 

Karbohidratlarla zəngin qidalar adrenalin hormonunda və ya tez-tez "stress hormonu" adlanan epinefrində dalğalanmalara səbəb ola bilər.

Gündəlik meyvə və tərəvəz istehlakı ilə yüksək müsbət əhval-ruhiyyə arasında güclü əlaqə var.

Heyva, gəndalaş, semizotu, hindiba (chicory), kahı kimi qidalar insanı sakitləşdirməyə, əhvalını tənzimləməyə təsir edir.

 


Serotonin səviyyəsinin yüksəlməsi yaxşı əhval-ruhiyyə ilə əlaqələndirilir.

Tam taxıl, ət, tərəvəz və meyvələr istehlak edən insanlarda daha az sağlam qida istehlak edən insanlarla müqayisədə bipolyar pozğunluq, narahatlıq və ya depressiya diaqnozu qoyulma ehtimalı daha azdır.

İstiridyə, ilbiz, ahtapot, kalamar, banan, ananas, gavalı, fındıq, süd, hinduşka, ispanaq, yumurta, anakardiya, qoz, fıstıq, badam kimi çərəzlərin tərkibində serotonin, küncüt, balqabaq toxumu və günəbaxan kimi məhsullarda, soya, buğda, düyü və qarğıdalı kimi qidalarda vacib olan nörotransmitterdir.

Yuxu, iştahı və impulsları idarə etməyə kömək edir.  

 

 

Şəkər tərkibli içkilər, rafinə edilmiş qidalar, qızardılmış qidalar, bişirilmiş ət, rafinə taxıllar və yüksək yağlı süd məhsulları, biskvitlər, qəlyanaltılar və xəmir məmulatları da daxil olmaqla qeyri-sağlam yemək vərdişlərinin depressiya riskinin artması ilə əlaqəli olduğunu göstərir.

Fikriniz