Rəhman Xəlilovun şirkəti Rusiyadakı tanker parkını satıb
Aİ-nin Rusiya neft və neft məhsullarına embarqo tətbiq etməsi ərəfəsində Rusiya tanker donanmasının operatorları çay-dəniz seqmentindən çəkilir. Üç belə tanker dəmir yolu operatoru Railgo tərəfindən satıldı və Volqa Gəmiçiliyi satışı tanker daşımalarının gəlirsizliyi ilə izah edərək toplu seqmenti tamamilə tərk edir.
“Çay-dəniz” daşımaları həqiqətən də ildən-ilə yük bazasını itirir. Bundan əlavə, dekabr ayından etibarən neftin Rusiya bayrağı altında gəmilərdən üçüncü ölkələrin gəmilərinə daşınması və sonradan Aİ limanlarında boşaldılmasının mövcud sxemi Avropa sanksiyalarına zidd olacaq.
Qazet.az xəbər verir ki, Rəhman Xəlilovun rəhbərlik etdiyi "Railgo" dəmir yolu operatoru özünün Taqanroq Tanker Fleet gəmiçilik şirkətini satıb. Şirkət aydınlaşdırıb ki, sövdələşmə aprelin 26-da olub, dəyəri açıqlanmayıb. Şirkət izah edib ki, yeni sahibi Xəlilovun strukturlarına aidiyyatı olmayan “Həştərxan Adamant” MMC olub.
Railgo toplu neft və maye kimyəvi yüklərin daşınması üçün nəzərdə tutulmuş üç çay-dəniz tankerini idarə edirdi: Leydi Leyla, Ledi Sevda və Lady Rania. Satışdan əvvəl gəmiçiliyin əsas tərəfdaşları LUKOIL, SOCAR və Kazmunaigas idi.
Railgo Rusiya Federasiyasının neft yüklərinin daşınması üzrə üç ən böyük dəmir yolu operatorundan biridir, şirkətin neft və neft məhsullarının daşınması üçün 35 min çəni, həmçinin 738 kimyəvi tank konteyneri var.
Railgo izah etdi ki, şirkət sövdələşmədən əldə edilən gəliri tank parkının artırılmasına və nəqliyyatla bağlı digər layihələrə investisiya etməyi planlaşdırır. Şirkətə yaxın mənbə bildirib ki, satış qərarına digər amillərlə yanaşı, sanksiyalar da təsir edib.
Railgo çay-dəniz tanker parkından xilas olan yeganə operator deyil. Sentyabrın 30-da Vladimir Lisinin Volqa Gəmiçiliyi ilin sonuna qədər başa çatdırılması planlaşdırılan maye toplu biznesdən çıxdığını elan etdi.
Sentyabr ayında satılan beş tankerin ardınca şirkət daha səkkiz neft tankerinin satışı ilə bağlı müqaviləni təsdiqləyərək, qərarın neft və neft məhsulları seqmentindən çıxmaq üzrə uzunmüddətli strategiyasına uyğun olduğunu bildirib.
“Son bir neçə ildə neftin daşınması Volqa Gəmiçiliyi üçün sərfəli olmayıb”, - deyə şirkət qida yüklərinin, bəkməzin və maye kimyəvi maddələrin daşınmasına diqqəti davam etdirmək niyyətində olduğunu bildirib.
Şirkətlər Aİ ölkələrinin 2022-ci ilin dekabrından dəniz yolu ilə Rusiya neftinin, 2023-cü ilin martından isə neft məhsullarının idxalına embarqo tətbiq etməyə hazırlığı fonunda çay-dəniz donanmasından çıxmaq barədə qərarlar qəbul edirlər. Bu qadağa, xüsusən də dənizdə yük daşımalarını əhatə edəcək ki, bu da hazırda çay-dəniz gəmiləri tərəfindən üçüncü ölkənin böyük tankerində yol kənarında boşaldılır və Avropa limanına doğru hərəkət edir.
Qaynaq